Bjursås!!!!

Hej hej Emelie här!! :D
Har tagit ledigt från skolan i 2 dagar för att åka upp till husvagnen i Bjursås :).
Imorron ska vi till aquanova och bada, men på tor-sön ska vi åka skidor, snowboard och snöskoter.
På fredag kommer Melinda upp men hon har några kompisar med sig så jag stannar nog i min husvagn men tar en sväng dit nån kväll :).
Måste vara ledig nästa fredag med allafall sista lektionen för då åker mitt fotbollslag till Degerfors och spelar en cup på lördagen och vi ska bo på deras enda hotell och vårat lag har bokat hela hotellet xD. Men idag komm vi upp vid 8 och sen började Sverige- Kroatien i fotboll.
Idag kom FILIPPA<3 hem från Kina har saknat henne as mycket men hon kom hem vid 9 och då hade jag redan åkt ;(, men får träffa henne på söndag. :D

//// Pussochkram skummbanan :D<3

Kommentarer
Postat av: Saga

fin blogg :)<3

2012-03-02 @ 13:41:19
URL: http://glitterandesaga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0