Dag 1 Lite om mig själv!!

Lite om mig själv:
Jag heter Emelie Beatha Hillman och är 14 år. Jag bor i Enköping på bahcovägen. Jag har inga djur men har haft en katt som hette Oskar. Jag älskar fotboll och mitt lag, skid och snowboardåkning, shoppa och mina familj och vänner. Min familj består av mig, mamma Sofie, pappa Markus och mina 2 syrror Linnea och Ida. Jag skulle vilja åka världen runt och vinna en stor summa på en trisslott. Jag går i 8 röd på bergvretenskolan. Jag är brun/blond har blåa ögon och glasögon. Snart ska jag skaffa nya och ta ett till hål i örat (har 2 nu). Jag har just nu A i idrott och mitt sämsta är E i biologi. Jag har inga planer för framtiden men jag är intresserad i djur. Har inte så mycketmer att berätta det får vara allt. :)<3                                                                                           


/////Emelie:*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0