Dag 3 En rolig kväll :D

Dag 3- En rolig kväll:
Jag har massa minnen från roliga kvällar men jag har en som jag gjorde senast och det är med Filippa och Thea hemma hos Filippas mamma.
Jag, Thea och Filippa skulle sova hemma hos Filippas mamma. Thea och Filippa var där före mig och när jag kom dit så åt dom pizza. Och som vanligt ville Nelly vara med och sova så vi lekte med henne en stund, sen gick vi till affären och köpte dricka och godis till Thea och juice och mackor till oss dagen efter. När vi kom hem så gick vi i på rummet, bäddade och tittade på gladiatorerna när Filippa och Thea satt vid sina datorer. Jag tog kort på dom då och det var då vi skulle ta mörker bilder. efter ett tag så bestämmde vi att vi skulle typ smika oss efter varje foto. Det var då Thea blev TÖNT och jag och Filippa FJÅRTISAR! Sen när vi blev trötta så lade vi oss i sängen vid typ halv 2 och började klia varandra på armarna och ryggen tills 3 (hahah vilket liv) xP. Sen fick vi gå och lägga oss för jag skulle upp på träning klockan halv 11. Så vi gick upp halv 9, då fick vi sova i 5 och en halv timme innan jag skulle på fotbolls träning. :D                                     Bilden är från den kvällen :D



/////Emelie:*<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilket liv vi hade m !<3... men de måste vi göra om .. <33333333

2012-02-11 @ 14:18:51
URL: http://videofet.blogg.se/
Postat av: filippa asikainen

Gud vilket liv vi hade m !<3... men de måste vi göra om .. <33333333



inlägget ovanför blev lite Fail <3

2012-02-11 @ 14:19:39
URL: http://videofet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0