Frågestund svaren!

Jag Emelie kommer svara på frågesvaren för min del nu :)

-
Postat av: Becca

Är det kul att vara tre bloggare?

Svar: Jag tycker att det är kul för att det är roligare att ha en tsm med någon. :)


Postat av: Tess

Vilken låt passar in på ditt liv just nu? :)

Svar: Jag är inte helt säker men jag tror flo rida men good feeling för att jag har många roliga kommande fotbollcuper med mitt älskade fotbollslag. :D


Postat av: Sali

Hur är det att äga en blogg med två andra personer :)

Svar: Det är roligt för man kan läsa varandras inlägg och det är kul för vi är jätte bra vänner. :P

 

Postat av: Fanny

Vilka bloggar läser ni ? :)
Är det kul att blogga tycker ni ? :)

Svar: Jag läser mina kompisars bloggar min syrras och typ nellie berntssons blogg. :)                                         Jag tycker att det är kul att blogga, var inte så inne på det förut men nu när man har börjat så är det kul. :)

 

Postat av: Rahel

En fråga: Hur länge har ni bloggat?? :))

Svar: Jag tror vi har bloggat sen i typ september 2011, så inte jätte länge :)


Postat av: elin c:

Hur långa är ni? :)

Svar: Jag är 168 cm :D

 

Postat av: Amanda

Emelie: Vad är din favortit grej med att blogga?

Svar: Jag tycker att få komentarer är kul och jag gillar att folk får veta vem jag är. :)


Postat av: Hachiko

Hur gamla är ni? :D

Svar: Jag är 14 och fyller 15 den 10 juni. :D

 

Postat av: Me

Vilka bloggar följer ni?

Svar: Som tidigare fråga, mina kompisars, min syrras och nellie berntssons blogg. :)

 

Postat av: Vilma

Hur länge har ni bloggat? :)

Svar: Sen i September 2011 ungefär :)

 

Postat av: Ebba

Har nån av er haft ett seriöst förhållande? Isf hur länge höll det?

Svar: Jag har inte haft något serriöst förhållande än. :)

 

Postat av: Sara

Vilka är era favoritbloggar? :)

Svar: Mina favvo bloggar är såklart mina läsares bloggar. :D

 

Postat av: Johanna :'3

Vilka är era favoritfärger? c:

Svar: Mina favvo färger är lila, turkos och ljus rosa. :)

 

Postat av: mathilda :)

Vad gillar du för musik?=)

Svar: Jag har ingen speciel musik smak, jag gillar nog det mesta. ^^)

 

Hoppas ni har fått svar på era frågor ^^)<3

Enjoy och fortsätt följa videofet.blogg.se :D

//Emelie:*<3


Kommentarer
Postat av: ellinor <3

fin blogg!

2012-02-20 @ 19:20:52
URL: http://eellinnors.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Fin blogg :)

2012-02-20 @ 19:26:46
URL: http://vickibloggar.blogg.se/
Postat av: unicorn.

Bloglovin' byte? (:

2012-02-20 @ 19:27:53
URL: http://unicornfarm.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Tycker ni ska följa min blogg också! ;)

2012-02-20 @ 19:32:53
URL: http://evit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0