vilken vecka!

Hejsan på er! <3

jag har inte kunnat bloggat på hela veckan, några vet ju varför och några vet inte :)
jag har varit i SÄLEN!! det har varit jättekul. Förutom att jag inte är så bra på att åka...... hahaha
och då har jag inte haft någon tillgång till nån dator :( och det funkar inte i mobilen. (för mig)

Idag har jag haft tävling det var väl helt okej, vi var väldigt nervösa och då menar jag VÄLDIGT!
det var lite synd för det blev ingen pallplats, vi kom femma. Det som hade varit roligt om vi hade kommit 1:A elr 2:A så hadde vi kommit till riksfinal ! :DD
men så blev det ju inte.. :( det roligaste var att "lilla sportspegeln" var där :) men dom filmade bara bålsta :( men vi kanske kommer med i bakgrunden vem vet?!? 

skola imorgon neeeej usch!  nån som vill till skolan?

Pussissar och kramissar på er <3 // TheaD


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sälen Wieee :D

2012-02-15 @ 21:44:54
URL: http://officialrealme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0