så medans jag väntar ...

hejhej! jag sitter och väntar på att mina 2 syskon och malin ska komma hem.
så då kan jag ju göra denna grejj
10 "är du..."
1. Är du singel? Jao !
2. Är du lycklig? ja det e jag!
3. Är du uttråkad? Absolut !
4. Är du ledsen? Ne.
5. Är du italienare? Nej.
6. Är du gravid? Nej.
7. Är du full? Nej.
8. Är du en cooling? absolut :-D
9. Är du från Irland? Nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej dem har aldrig vart och kommer inte för dem e inte tillsammans :-D

10 kärleksfrågor
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ibland kanske
2. Har du nånsin blivit sårad? Nja, tror inte de !
3. Har du tänkt på en och samma kille flera gånger innan du somnade? Jao.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för den? Jao.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nääe.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Kan man ju inte veta om man har en.
7. Är du kär? nja!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ingen aning

10 frågor två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek.
2. Hår eller ögon? Båda ju !
3. Katt eller hund? hund!
4. Några få bästa vänner eller flertalet kompisar? Flertalet.
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? PEPSI
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Film KVÄLL!!
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? dag
10. MSN eller mobil? mobil.

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? kanske
2. Brutit ett ben? Näe.
3. Gjort nåt du ångrar? JAAA!
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, det är läskigt !
5. Ljugit för någon du tycker om? Jao !
6. Ätit en hel tårta? Usch nej,
7. Gjort bort dig offentligt? Skulle jag kunna tro att jag har !
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nä
9. Gråtit när ett husdjur dog? har inte upplevt det ÄN ...
10. Velat försvinna? Jao.

10 "sist du..."
Vad såg du på tv sist? nu Kollar jag på Lycka till charlie HEHE xD
Vems blogg läste du sist? www.cowbells.blogg.se
Vad åt du sist? Ost xD
Vem pratade du med sist? min PAPPA
Vem ringde du sist? pappa
Vem messade du sist? Min emelie
Vad läste du sist (bok)? Bok ? Öhm, ingen aning, länge sen !
Vem pussade du sist? oj, ehm..
Vem kramde du sist? ehh pappa tror jag hehe
Vem bjöd du sist på något? Ehh vet ej !<3
Vad köpte du sist? ojj mycket från Kina tex: Converse och Mycket MER
Kopiera detta om du har det Tråkigt!<3
Kram filippaA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0