Uppsala!!!

Hejsan bloggizz läzare!!

Idag har jag varit i Uppsala med alla 8:or i skolan och jag va med Josefine i min klass.
Vi samlades på resecentrum och tog bussen till Uppsala, bär vi kom dit hade vi 2 timmars fritt shopping och vi skulle hinna äta där. Vi gick till alla möjliga butiker H&M, gina tricot, bik bok, monki och lindex men hittade inget så vi gick till Donken för att äta (var as hungrig) vi tog en 6 chickenbits meny. Sen gick vi vidare till New Yorker min favvo affär och vi hittade båda nåt, jag en t-shirt med en leopard på och hon ett linne med text. Sen skulle vi till Uppsala slott för en föreställning om typ kvinnor och mäns rättigheter bara massa tråk. Efter hade vi en halv timme att gå till bussen man jag sa att vi måste svänga in på Glitter, och där köpte hon en ny plånbok och jag köpte en ear cuff       ( Love It<3). Men nu ska jag åka och klippa mig, kommer med bild sen :D

////Emelie :V<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0